wtorek, 26 sierpnia 2014

XV "How can I decide what’s right? When you’re clouding up my mind?"

cześć

Ostatni wpis był nieco dziwny, gdyż rzadko takie piszę, ale uznałam to za taki upust emocji. Czasem lubię tak, tak po prostu wyrazić wszystko za pomocą kilku słów. Piszę częściej wiersze,choć zdaję sobie sprawę, że są tragiczne, ale ostatnio bardzo to polubiłam.
Aktualnie publikuję przez telefon, gdyż mój kochany laptop odmawia posłuszeństwa i nie chce się uruchomić, więc przepraszam za jakiekolwiek błędy i zastój jeśli chodzi o wasze blogi. Chyba za dużo seriali chciałam obejrzeć. Nadrobię wszystko,.

Podobno, gdy jesteś szczęśliwy, to wsłuchujesz się w brzmienie, melodię, a kiedy jest ci źle, to skupiasz się na tekście. Aż dziwne, ale ja zawsze przywiązuję ogromną wagę do słów wplecionych w utwór. Moja dzisiejsza lista piosenek, których słuchałam. Wcale nie są przypadkowe. Uwielbiam ich teksty. Różne gatunki, różne grupy, różne przesłania. 

The Scorpions - Still loving you
Bryan Adams and Rod Steward & Sting - All for One, All for Love
Iron Maiden - Wasting love
REM - Everybody hurts
White Lion - When the children cry
Coldplay - In my place
Paramore - Decode
U2 - With or without you
Alphaville - Forever young
Muse - Undisclosed desires
The Pretty Reckless - Nothing left to lose
The Neighbourhood - Afraid
Halestorm - I am not an angel

~*~

Ogień naszych słów
Rozpala mą duszę
Przemyka od stóp do głów
Wiem, że muszę

Uciekać lub ginąć
Biec przed siebie
Łodzią płynąć
Szukając ciebie

Zagubiona w ciemności
Jesteś tak daleki
Pragnę twej miłości
Teraz i na wieki

8 komentarzy:

  1. Amen, jako zakończenie wiersza. Strasznie mi się podoba, chyba zostaniesz jedną z moich ulubionych poetek ;)
    Lista piosenek zdecydowanie na tak, kilku z nich też dzisiaj słuchałam.
    Pisz wiersze, to, jak sama napisałaś, świetny sposób, by się wyżyć i dać upust emocjom. I przy okazji jakie to twórcze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze twierdzę, że moje wiersze to nie wiersze, bo chyba nie umiem ich pisać. Ale lubię je pisać :P

      Usuń
    2. Chyba nie ma czegoś takiego, jak "nie umiem pisać wierszy". Skoro to czujesz, lubisz, to umiesz.
      Ano i umiesz na pewno, bo wychodzi Ci to przepięknie ;)

      Usuń
    3. To dziękuję bardzo :*

      Usuń
  2. Wiersz...coś pięknego!
    aż mi słów zabrakło!
    PS rzadko się to zdarza

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, dzięki za listę piosenek. Jak tylko wróci mi limit to ściągnę i posłucham. A słuchałaś piosenki "Monster" Meg & Dia? Poza tym świetny wiersz. Szczególnie podoba mi się "Ogień naszych słów rozpala mą duszę"... I te dwa ostatnie wersy. Dodaj jeszcze jakieś wiersze. Najlepiej w takim klimacie, bo mi się podoba ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Mam nadzieję, że spodobają Ci się piosenki. Dla mnie są naprawdę wyjątkowe. O tej, której mówisz to nie słyszałam, ale chętnie posłucham w wolnej chwili. Dziękuję pięknie, postaram się coś jeszcze dodać. Pozdrawiam! :*

      Usuń