środa, 2 lipca 2014

III Zawirował świat...

cześć. 

Świat zwariował, czy to my jesteśmy jacyś inni?
Powyższy tekst jest rewelacyjny. A dlaczego? Dlatego, że jest adekwatny do tego co się dzieje. Wciąż ludzie udają, starają się być kimś, kim nie są. Przybierają złudne twarze, na które zakładają maski. Wszyscy teraz pozują na kogoś, kto idealnie chce wtopić się wśród ludzi. Jakie to żenujące. Moim zdaniem bycie sobą wcale nie jest złe, a wręcz poprawne i oryginalne. Nie należy ślepo podążać za czymś i starać się naśladować kogoś. Oryginalność ludzka jest na wyginięciu, a wszyscy chcą być tacy sami. Świat jest chory, albo to ludzie są jacyś inni. Panuje jakaś głupia hierarchia, na którą człowieki chcą się wspiąć jak najwyżej, by być najlepszymi za wszelką cenę. Ja staram się być sobą i nikogo nie udawać. Mam przyjaciół, którzy lubią mnie za to kim jestem, a nie za to co posiadam i jak wyglądam.



Ostatnio znów zaczytuję się w opowiadaniach Poe'go. Uwielbiam go i jego twory. "Opowieści miłosne śmiertelne i tajemnicze" to książka, do której ciągle wracam. Właśnie teraz, kiedy mam sporą ilość czasu siadam z filiżanką kawy i czytam. Świetny a zarazem przyjemny sposób na zabicie czasu. Polecam każdemu opowieści Edgara Allana Poe'go, bo są tego warte.


Wciąż pada, ale nie przeszkadza mi to. Nadal siedzę w domu i nadrabiam to, czego nie zdążyłam obejrzeć, czy przeczytać. Mam sporą ilość wolnego czasu, więc wykorzystuję to na małe przyjemności.Obiecałam dodać fotografie z ogrodu mojej mamy, a więc są. Przydałaby się jakaś rozrywka w moim życiu. Ale pocieszam się faktem, że dwunastego lipca spotykam się z przyjaciółmi na imprezie, którą organizuje moja znajoma. Przestaję powoli imprezować, gdyż ostatnio zdarzało mi się praktycznie co tydzień. Zamierzam zmienić nieco swój styl życia, czyli więcej ćwiczyć, lepiej się odżywiać i wykonać rzeczy ze zrobionej wcześniej listy. Na pewno wyjdzie mi to na dobre.


Jak
Jak często
Jak często ludzie
Jak często ludzie kłamią?

Zastanawialiście się jak często ludzie kłamią? Czasami mam wrażenie, że obracam się w świecie kłamców. Dla mnie kłamstwo jest grzechem i staram się tego unikać, bo uważam, iż kłamstwo jest kłamstwem i nie można go w żaden sposób usprawiedliwić. 





5 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach udawanie jest normalne. Czasem wydaje się łatwiejszym kłamać i udawać kogoś, kim się nie jest niż mówić prawdę i być sobą. Ja też staram się mówić prawdę, choć kłamstwa nie uważam za grzech. A tak w ogóle śliczne zdjęcia, a to drugie jest kawaii <3 Co to za kwiat na tym drugim?

    silvercornflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na drugim zdjęciu to stokrotka afrykańska.

      Usuń
  2. Hej, hej, hej!
    Naczelna hejterka blogsfery przybywa do Ciebie ze swoim komentarzem! Ale nie bój się - to nie będzie hejt!
    Byłam już u Ciebie wcześniej, po tym jak pierwszy raz skomentowałaś notkę na moim blogu. Nawet skomentowałam ale niezwykle zdenerwowałam się gdy komentarz nie dodał się, więc muszę to nadrobić.
    Napiszę tak - ludzie po prostu boją się inności. Boją się tego, że nie zostaną zaakceptowani przez nasze - może to brutalne - chore, ograniczone i szare społeczeństwo. Ślepo podążamy za głupimi ludźmi, którzy robią, mówią i ubierają się jak wszyscy? Jak oni to robią i są fajni, to czemu ja miałbym nie być fajny robiąc to samo? Błędne koło i temat rzeka. Też mnie to wkurza, też mnie to irytuje i zgrzytam zębami na myśl o takich ludziach. No ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. Też uważam, że bycie sobą jest o wiele fajniejsze. Po co mamy męczyć się, udając kogoś kim się w rzeczywistości nie jest? ez sensu, bo to tylko przyprawia o ból głowy.
    U mnie też pada. Już od czterech dni. Ale jakoś mi to nie przeszkadza. Chyba spróbuję załatwić sobie zbiór tych opowiadań, bo okładka jest obiecująca. A mówili ''NIE OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE!''
    Ludzie kłamią cały czas i niestety to jest gorzka prawda. Kłamią zawsze i wszędzie i to jest przykre.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!
    [moglabym-cos-powiedziec]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, właśnie nie wiem co ostatnio dzieje się z tymi komentarzami, bo sama wściekam się, że nie mogę nigdzie nic dodać, albo pisać tasiemcowy komentarz od nowa... Książkę szczerze polecam, Poe jest świetnym mistrzem grozy. Okładka trzeba przyznać jest rewelacyjna, ale treść jeszcze lepsza. Ja też zwykłam patrzeć na okładki, bo to jednak z nimi mamy najpierw kontakt, a dopiero później przekonujemy się co to wnętrza powieści.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Ależ Ty masz talent do uroczych szablonów! :D
    Wiesz, mam podobne plany na wakacje - te odnośnie ćwiczenia, zdrowego odżywiania się, ograniczenia imprez... boję się, że mi to nie wyjdzie, ale Tobie jak najbardziej życzę powodzenia!
    I też nieustannie boleję nad udawaniem. Poznając osobę, która udaje, lubimy tak naprawdę kogoś, kto nie istnieje. I to okropnie smutne, bo później nagle okazuje się, że nie mamy prawdziwych znajomych, a jedynie kiepskie podróbki. No nie?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń